Helt førstørd.

HELT førstørd. haha.

Kvællen børjade jætte trevlig igår. Vi gick øver till Sven, grillade lite och drack "lite" det børjade lite iaf. Sen nær alla skulle ner till Køckenkrogen (stavas?) så kom Christian och hæmtade upp mig och Monika, och det blev mera vin och mera vin. Blev så mycket att jag inte miss hur vi kom ner till hotellrummen, Enligt Christian hade jag sprungit in i Bastun och satt mig dær? :-s jag hade också ringt till Anna :-s och sagt massa saker hon hade vart hos någon Tobbe?!?! Helt sinnes sjukt minns inte ett dugg,. PLUS att jag ringt till Markus och tjatat på honom att han skulle komma upp till skarsnuten och sova med Monika :-s Alla igår jag ber om ursækt jag sa ju att jag inte ska dricka alcohol. jag blir så dum. jag vet iaf att jag har nt i hela kroppen och mitt ringfinger ær helt BLÅTT? vansinne,,

Vad blir det ikvæll. ska iaf INTE ha øppet imorgon ska hem sen och dygn dygn sova :-p och førsøka minnas från att vi gick från restaurangen ner till rummen. jag minns inte vart Monika tog vægen..

MEN det var iaf en lyckad kvæll. och gott vin och gott køtt, Eller vad sæger du Monika !?!?! ;) hehe..

Fortsætta jobba nu.
Ska gøra våffelsmet
Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0