jag har ingen ingen rubrik

Lugna stugan idag, har vart lite folk hær men inte alls mycket. Men har blivit en bra dag ændå, Man får skylla på det vackra vædret vi har hær i Hemsedal. helt underbart ær det,
Finns så mycket jag vill skriva men kan inte :( jag vill vara den gammla Gossip Lindy ;) (alltså om mitt egna liv)
Vill att alla ska få høra men jag kan inte har svurut en ed ;) (skæmt osido) Kan bara inte berætta!!
Nu ska jag spela lite på King.com och æta upp min paj jag tog.

Bye!!


Jag har det bra hær iaf, ni som undrar om ni vill prata med mig så kan ni ringa på nummer
+4790361055



Kommentarer
Postat av: Tiina

Är det ett mob nr ? för tänkte i så fall skivka ett mess eller nått :P

2008-07-22 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0