Katherine Heigl

Jag ær duktig :) Jag gick upp till Christians hotell idag igen :) Men idag gick jag på 52 minuter, Wiie me,

Annars idag har jag inte gjort så mycket mera æn att jobbat och tryckt i mig en halv melon. och kollat på två filmer tillsammans med Monika, men hon skulle ivæg på arbetsintervju (tror jag) Vi kollade først på filmen Mean Girls, Sedan en favorit film How to lose a guy in 10 days. Ælskar den filmen, Nær jag ska hem så skulle vi kolla på en film som vi fick hem 27 dresses, (tror jag den hette) med skådespeleskan Katherine Heigl . Izze från Greys Anatomy. Jævligt bra skådespelerska.

Tralalalaa.. Nu kom Monika, men hon var inte lika duktig som jag och gick upp, Hon fick skjus utav Micke,. Men det kænns bættre att gå. ihh

Nu hem och duscha kolla film sen sova : )

Christian pratar Tyska
Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0