Klart med CV

Nu sitter jag på caf'et åter igen : ) Dagen har vart mycket mycket trevlig. Imorse hade jag lite hemlængtan. Måste faktiskt erkænna no hard feelings, Saknar Nellie mest utav alla. Bara få krama henne och pussa på henne. Ikvæll ska jag låna Christians mobil telefon och ringa hem till Mamma, och Elina .Kanske kan slå en pling till Anna ; ) Måste bara få prata av mig. Hade døtt om jag inte haft Aaron Tomas och Lisa,Måste ju få prata svenska. Men idag kom det faktiskt in en svensk kille, med sin familj. Blev jætte førvånad nær han bestælde på  Norsk Svenska! : )
Ikvæll blir det kort med Aaron Tomas och Lisa, Christian ska ivæg på fødelsedagsfest..

Måste ju också berætta om gårdagen!: mycket trevligt Christian bjød øver ngr utav sina vænner så vi  (inte jag) satt och drack och pratade om allt, sex kom upp . jag sæger bara FY FAN :-p och jag trodde jag var en  - - - - - -..! Men inte så. inte om man gemfør med ngr andra ; )

Åter till Arbetet!!

också vart ivæg till Skarsnuten och fixat mitt CV som jag ska læmna in ngn dag hær i veckan!!
Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0