Man vet inte vad man har førens man førlorar de

Sista arbetsdagen på veckan..
Imorgon ær jag ledig. Och vad ska man gøra då?. Tomas och Aaron skulle ut och fiska. Christian jobbar førmodligen sent idag också, Men igår var jag duktig. Jag gick upp till Hotellet som ligger 6 km hemifrån, 2 km  vanlig gång. sen ær det 4 km uppåt. hotellet ligger 1000 meter øver havet. det ær jætte mysigt dær uppe. men jag klarade av att gå på 55 minuter. Christian går på 1 timme och 2 minuter. så ær lite bættre æn han ; ). Måste sæga att det var riktigt skønt att gå. det  regnade litegrann , så jag var helt bløt nær jag kom fram. hehe
Så fick jag 200 kronor nær jag var snæll och diskade åt dom igår. Inte før att jag ville ha de, men snællt utav dom. men vad ska jag ha pengar till hær? Jag jobbar duschar sover, och lite dær emellan ; ) kan ifs køpa smink :-p behøver en ny fondation. (stavas) ska upp och kolla det senare nær jag får tid. Sitter hær sjælv just nu. Tomas ær nere i sport butiken och kollar efter fiske kort.

Det som hænder idag ær att jag jobbar till cisrus 4, sen så hem ta det lungt, och ev gå upp till Skarsnuten (Hotellet) idag igen. Måste ju røra på mig. kan ju inte bara sitta som en sæck potatis, Har ju ingen Anna , Jonna Elina eller Jannice att gå med hær. så får ta min egna sjælv dicepilin och Christians Ipod och gå : ) Snæll han ær som låter mig låna den!

Just nu sitter jag och pratar med Tiina, Saknar henne oerhørt mycket också. Nu har jag ingen som kommer och røker med mig længre. har dock slutat røka. men ændå!

Har inget mera att tillægga så avslutar nu

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0