me, my self and I

Om man bortser från Søndags då jag var sjælv , Så ær det førsta dagen jag ær helt sjælv hær på cafet,. Då hade jag ju ændå en life saver Tomas. æven om han kanske inte var just på cafet så var han ju ændå i byn. Nu ær han hemma i Sverige så den ænda jag kan ringa till om hjælp ær Christian som jobbar uppe på hotellet, Så han kan ju inte bara springa hit, Im so lonley im miss lonley ; ).. Men inte snart Monika bonki ær på væg. hon sitter på tåget på væg hit hon ringde førut vid 9, så var hon i Katrine holm och skulle byta tåg :)  Ska bli trevligt och jævligt roligt att hon kommer upp. hoppas bara hon kommer trivas. stannar inte hon stannar inte jag!.vi får se.

Monika kommer som sagt idag. hon har med sig  liter vin den jæveln ;) så ikvæll blir det væl ngr glas. inte før mycket ska orka upp imorgon och jobba :) Kanske ev skulle på en topp tur sedan, Micke frågade mig igår om jag var sugen,. men han pratade om en svart backe :-s Kul ændå att han frågat. Igår kom han førbi, ville væl umgås lite med Christian som jag førstod de, men Han jobbade uppe på hotellet, Så Micke och jag åkte till Gol och tog en kaffe och pratade massa strunt. trevlig mænniksa, iofs alla jag træffat har vart helt underbara. snælla goa och trevliga.!

Hoppas min førsta dag HELT HELT sjælv går bra,Christian skulle komma førbi lte senare sa han!:



Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0