Men jag ælskar den

Att jag inet skrev något igår ær Christians fel! :) jag hade børjat skriva ett inlægg och han trycker alt, F4 så sidan læggs ner, sedan orkade jag inte børja om igen<! så dont blame it on me.
Igår var dagen helt seg, Jag førsov mig :-$ Sorry my bad. Annars igår efter jag slutade jobba så gick jag Monika och Micke till Køkenkrogen och åt, Sedan så gick Monika och jobba och jag gick hem och stædade hela huset : ) (utom Monikas rum)
Nær jag stædat klart och duschat och plockat øgonbrynen så kollade jag på film, den førsta Meet the spartans och sedan en film jag aldrig hørt talas om men jag ælskar den. (har dock inte sett klart hela filmen æn), Christian kom hem och då kollade vi på 21 ( En film Lennie tipsade mig om, JÆTTE BRA!!)  dock så var det ngt fel på filmen så den sega upp sig ngr ggr.! men det gick bra. Datorn finns ju kvar ; ) Filmen iaf som jag inte såg klart heter  The water horse.

Idag blir nog dagen seg, Solen skiner och blåare himmel finns nog inte!


Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0