purrpurr

Just tillbaka kommen från en topptur med Christian!: Det var skont. dock inte så lång och jobbig som steget var =).
Skulle egentligen tagit en till men blev ikke så! vi åkte hem sen ringde Anna och då så åkte christian igen!: och jag knallade ner hit .Så nu sitter vi hær och pratar jag tomas aaron. så kom Jenni førbi hon som jobbade hade det hær cafet førut. så hon ær hær på besøk.!

jahopp antingen imorgon eller på torsdag så åker Tomas och Aaron, så jag blir sjælv hær på Cafet. Men det ska nog gå bra . hoppas jag på.jag prøvade ju på att vara sjælv hær i Søndags och det gick du bara bra!,
jahipp se hur længe jag ska vara kvar hær, Blir ju iaf hemgång den 1 Agugusti.. Jipiee..! :) Ska træffa alla mina vænner och familj. vilket jag saknar som fan!!: men som jag sa, flyttar jag hem igen så kommer jag sakna Christian som bara den!!

Just nu orkar jag inte fixa med ifyllning och så. før Aaron vill spela spel!!:


Bye bye !




Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja visst vart det snyggt, tack tack! :D

Saknar dig som fan gumman, vi måste ses när du kommer hem, hur länge är du i sverige?

2008-07-15 @ 19:36:40
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0