Sista kvällen.

Nu sitter jag vid datorn igen : ).
Har hur mycket som helst att skriva men kommer inga ord. Börjar känna att det är snart dax att åka! Om ett dygn är jag nästan framme i Norge. Där jag ska bo minst till Maj nästa år. Kommer nog bli jätte bra. Har ju Christian att falla tillbaka till och söka tröst hos :-p Det vill säga de stunder man får hemlängtan. Finns ju även telefon i Norge så jag kan ju ringa hem och prata med Familj och vänner, Vilket som betyder hur mycket som helst för mig. Men ni finns kvar när jag kommer hem (förhoppningsvis)

Ikväll blir det utgång med elsklingen. Gullungen Jonna ska också ut. så får jag prata med henne också : ) I will miss you whit all my heart. Tiina skulle också ut en sväng sa hon. så får kramas litegrann med henne också. Tråkigt att man flyttar ifrån när vi precis börjat umgås mera!. Sandra och gullungarna ska med ut. Synd att Josefine inte följer med : (. Blev tydligen för mycket för henne igår, Det är också två tjejer man börjat umgås med nu på slutet, som kommit mig nära om hjärtat. Får bli mycket bilder ikväll, minnen och alltid upppiggande att kolla på i efterhand!
Finns så många människor man vill träffa ikväll. Få krama en sista gång! Hehe, låter som om man ska eller ngt. Fått reda på att man bara har ett dygn kvar att leva ; ). Riktigt så illa kanske det inte är.! men håller vänner och familj nära!!

Ska göra allt för att få den bästa kvällen i mitt liv! Och den får jag spendera med mina bästa vänner- Anna och Jonna!
Jobbigt bara att man inte fått träffa mina underbara små syskon. Ni två är dom FÖRSTA jag träffar när jag kommer och hälsar på i Augusti!!

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0