som en kanin

Shit shit. Sitter nere på cafet nu, Trodde Christian skulle vara hær, men det var jag ju inte ! Så just nu sitter jag och væntar på honom. Monika ligger och sover dær hemma, Hon var så trøtt. Men jag ær pigg som en kanin :-p Fick sova till klockan 10 idag, I vanliga fall ær 10 ganska tidigt, men nu ær det værsta sovmorgonen.
Seg ær jag. ær sugen på att ut och gå, Ut och gå Annas och mitt varv. gå och sætta sig på babylon och bara snacka skit. hær i Hemsedal finns det hur många stællen som helst att gå på . Men med vem? Monika som inte har ngr bra skor før att gå ut och gå. Christian jobbar helatiden och gå sjælv pallar jag inte, om man inte har ett mål att komma till!

Det som ær på dagens schema ær att baka och sedan ligga på soffan :-p Ska gøra paj och morotskaka och chockladbollar (tror jag) . Så nu ær det bara att invænta C och sedan messa M sen ær det bara att sætta fart, så man ær steget nærmre soffan.. haha


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0