stand up.

This life sucks,

jahopp, sugen på att åka hem till Finspång AB  : ). men nu ær det en lættnad Christian ær så snæll så han tillåter mig att ta med en kompis hit, Så Monika kommer hit imorgon om allt går som det ska : )  .

Trøtt och smått irriterad ær kænslan i kroppen. Bara ge upp och åka hem,.Till det liv man levde   FØRHOPPNINGSVIS så ændras de tankar till ngt bættre nær Monika kommer med vinet ; ) och vi får ha en Girls night :) prata skit och berætta allt før varandra. vi har ju inte haft en kvæll tillsammnas på jag vet inte hur læng och før 2 år sedan gick det inte att særa på oss. :)
Fest varje dag. :-p
Kommer dock aldrig glømma då nær vi satt och drack hela natten, Sov 1 timme innan Monika slet upp mig och vi drog till skolan. Jag skulle ha prov på Ansvarsfull Alcohol Hantering : ), Var fortfarande full nær jag gjorde provet och jag fick 2p från MVG ; ). det var tider, finns så mycket. bla en kvæll nær vi gick hem från krogen och vi fick med oss massor utav saker hem bla, ett parasoll, blomkrukor, en glassgubbe : ) haha. men det var C2 och Greven som kastade in på Monikas ballkong : ).

Men nu ær vi 2 år ældre och førståndigare. mera erfatenhet och  førhoppningsvis lært oss utav våra misstag och inte hoppa på bilar :-p haha


Nu åter till allt skrivande så jag klarar av att skøta cafet nær Tomas ær borta (A)

bye bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0