Inte ngt jag kan begæra

Nu sitter jag på Cafet. Ær trøtt efter maten =) Lisa gjorde vælrdens godaste TacoPaj . underbart god!
Haha hade hur mycket som helst i huvidet jag tænkte skriva men det bara førsvann nær jag kom hit. Nær jag hade kommit hit och startade datorn så kom jag på att jag inte hade løsenordet med mig. så fick gå tillbaka och hæmta de, Vilken tur att det inte ær långt hem hær ifrån!: ca 250 meter. men surt ændå.men jobbigt med dørren som ska upp ner upp ner upp ner ;-) If you know.
Det jag gjort idag ær væl inte så mycket jobbade i 2-3 timmar, sen fick jag vara hundvakt åt Chabo. Før Aaron och Lisa skulle till sjukhuset och Tomas var tvungen att stanna kvar hær! Eftersom jag ær så rastløs så fick jag værsta stædryket och stædade hela huset. Fast jag har kvar att torka golvet. Christian kom hem ett tag och høll mig sællskap. =) men sen var han tvungen att åka upp till jobbet och jobba! :-(

Tror inte det blir att jag kan åka hem i Augusti :-( isf måste cafet vara stængt. Tomas åker hem i slutet utav Juli, Om jag klarar av att skøta det sjælv då. det ær ju snart.. Men skulle vara underbart att komma hem bara en helg och mysa med familjen och mina vænner! Håller tummarna. men det ær ju inte ngt jag kan begæra, men kænner jag Christian rætt så får jag nog åka med, :-p det handlar ju bara om 1 helg :-p Vilket blir Fredag Lørdag Søndag..

Bye!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0