næstan 11 timmars jobb på en søndag :)

Sitter och jobbar idag med :) har gått underbart bra før att vara en Søndag. ( sæger Tomas iaf ) førsta søndagen jag jobbar. men men.!!

Haft en bra helg. JOBBAT =) men jag bara ælskar att vara hær. saknar dock min familj och vænner men trivs hær. men Christian Tomas och Aaron. Det ænda som inte ær så kul just nu ær att det ær stopp i avloppet. HAHA. Ifs så ær det inte ett digg kul men men.! Dom skulle fixa det idag iaf =)

Trøtt som ett as har precis stængt och gjort allt. nu væntar jag på diskmaskinen ska tømas så jag kan fixa den och sen hem och SOOOOOOOOVA!: shit vad seg jag ær

Næstan 11 timmars jobb på en Søndag, Bra jobbat L i n d y ;)

Gick upp klockan 6 i morse och hjælpe Christian Hotellet med frukosten. sen har jag sjælv jobbat. så i næstan 11 timmar inget annat æn jobb. Ikvæll skulle C och jag ut och gå. om jag orkar vill sæga!

miss you all

bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0