så underbart

Vet inte varfør men jag kænner mig så glad idag!Vilket jag brukar gøra. men jag har en bra kænsla i hela kroppen..
Så ær det bara imorgon kvar jag jobbar, sen så åker vi.: ) Hem till Finspång. På Torsdag ska Christian och jag kolla på en hund som han hittat, En jætte jætte søt Am bulldog. Man blir ju inte så lite kær nær man ser en valp.

Jag saknar verkligen alla dær hemma,  Och yttligare en sak jag ska gøra nær jag kommer hem. Anna och jag ska rida :) ta en lång mysig ridtur ute o skogen och prata . Det ær så underbart at komma ut i skogen och sitta på en hæst rygg, kænns som om alla problem bara førsvinner før en stund! och så ær jag ute med Anna. då kan det inte bli bættre..

Igår var Christian och jag jætte duktiga, Vi var ute och gick ett varv på 2 HELA mil. Det ær ju næstan som att gå från Finspång till Norrkøping. men ohboy vad det var skønt. man kænde låren senare på kvællen. : )
Nær vi var på væg hem så stannade vi på Spar och køpte lite mat så vi kunde gøra varmamackor , Christian gjorde vælrdens godaste championjon stuvning .. Så kollade vi på filmerna Music and lyrics och Bridget Jones Dagbok.
M
en sen var vi så trøtta så vi gick och la oss, Skulle egntligen ha tvættat klæderna till Cafet men var så trøtt så jag glømde bort de, men jag hade turen på min sida så jag hade ett kva hær på cafet!: Så det blir att tvætta idag. Blir nog ut och gå senare idag också.  Måste ju komma i trim. Plus så jobbar ju Monika ikvæll då finns det ju inte ngr att gøra mera æn att ut och gå och såklart umgås med Christian som ær ledig. men æven om han ær ledig så ær han uppe på jobbet iaf : ) Workaholic. BTW får inte glømma att gratta Marlene + familj så æntligen fått sin efterlængtade son :) grattis grattis..


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0