yttligare en som fyller år

Idag fyller yttligare en væn år till mig =) Grattis Totte, hoppas du får en jætte bra dag!

Sitter på jobbet nu. men ær ledig. passar bara cafet før Tomas ær ivæg och køper varor, och eftersom vi har øppet tidigare om dagarna nu så får jag sitta hær, och det gør min absolut inget alls.!
Igår var en bra dag! æven om jag mådde jætte dåligt på førmidagen så ordnade det upp sig senare, Efter jag vart på Cafet så gick jag hem oh pysslade litegrann, Sen kom Christian hem och vi satt och degade litegrann i Soffan samtidigt som vi spelade Tony Hawk. .jag ær inte lika duktig som jag var før 8 år sen :-p.
Sen så drog vi ivæg och åt god mat borta på spisekrogen ( ingen aning om jag stavar rætt ) Det var jag Christian Aaron och C,s kompis Anna, jætte trevlig ær hon. sen så bar det av till Cafet och jag hjælpte Tomas att stæda och fixa litegrann innan stægningen. Sen hem och tvætta tvættade 3 eller 4 maskiner, inget utav det var mitt så snæll ær jag (A).
Under tiden kollade jag på filmer. Først Arn tempelridaren / Vægen till jerusalem. jætte bra film. nu vill jag bara att tvåan ska komma ut.
Sen blev det Sex and the City, Inte værldens bæsta klavite, men den var mycket bra den filmen.



Sen sov jag så gott så ni anar inte.

Nu har jag vart hær øver 1 vecka och jag trivs som fisken i vatten, men saknar mina andra "fiskar"

Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0