dålig på att skriva

Skön dag idag, för att inte ha vart något planerat. : ). Skulle ju egentligen vart barnvakt åt Leo, men Jannice och Anderas skippade Norrköping idag!. Men jag erbjöd mig att sitta barnvakt imorgon. skönt för dom att få lite time off!
Vaknade förut idag, sov hemma hos Lennie, Sen gick jag hem för att börja med tvätten åt min lilla mamma, Så ringde Sandra och frågade om jag vill följa med upp till Viberga och köpa hårspray.  vi gick omkring där uppe och sprang på mamma blandannat och Johanna L. Sen så tog vi Systemet också på samma gång,. så fick jag mina pengar, så jag kan tatuera mig och shoppa kläder imorgn. =).

Ska in till Norrköping med min elskling, och träffa mitt hallon där inne också,. Saknar Monika som bara den, blir så arg att vi umgås så dååligt som vi gör.!! you are my angel !!

Nu ska jag vara social efter Jonna och Martin ätit klart, kanske blir att titta lite grann på Sagan om herskarringen : )


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0