ett meddelande

Gick just in på http://facebook.com/ för jag hade fått ett meddelande och här får ni se lite utav innehållet ;)

Du däremot har jag alltid tyckt är speciell sedan jag såg dig första gången,
Du är inte bara trevlig om man säger så, (precis känner dig ju inte jätteväl, men..)
Men du är framförallt det snyggaste sötaste sexigaste o hetaste jag nånsin sett i mitt liv..
Måste bara få säga det, ursäkta..bli inte rädd.


Haha. Nej nu sitter jag uppe hos Lennie ska snart hem och sova. barnvakt imorgon : ) men vänttar på e samtal :-p
Sen sova måste verkligen få sova ngr timmar inatt. Låg kanske 1-2 inatt och stirrade rakt upp i taket och tänkte på både det ena och det andra!:.


Nu ska jag vara social mot Lennie och Linus : )
Bye!!

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0