festa heela helgen

Fy fan, Hade skrivit ett långt jävla inlägg, vad sur jag blir, Ursäkta min dåliga svenska! Men jag ber iaf om ursäkt för min dåliga uppdatering. men märker att de trogna läsarna finns kvar ändå.  cuet att ni inte ger upp hoppet ; ). Sitter hemma hos Lennie nu och lyssnar på Celine Dion , och Jocke messade nyss, en kille jag lärde känna för massvis med år sedan. va glad jag blev : ).. Det var ju inte igår- Sugen på at fesa ikväll med iaf. men får se vartt det leder till Anna har ju hennes klass, Jonna skulle umgås med Marriette, men gullis Sandra messade förut och frågade om det blir fest. jag har ju hela lägenheten själv så hos mig kanske man kan vara. synd bara att man isf måse plocka bort massa skit, Men det är ju massvis med folk som ska vara i vibjörnsparken ikväll kan ju dra dit, Sugen på folk är jag. kan ju bli en nykter kväll som de var menat att bli igår, men tack vare gullisarna Linus och Robban.  haha och nu kom Lennie och gav mig en cider.! jag är omgiven utav så bra människor.! BW badade föör första gången igår :) Jag var i först utav alla dem vi badade med.! jag är minsan ingen badkruka :) :) . Röksugen är jag också på tal om inge alls!: hehe.

GRATTIS ALLA STUDENTER.


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0