Föhoppningsvis

Sitter hemma hos storebror Lennie nu. Har precis kommit in från att vart ute och gått med Jannice, skönt att komma igång nu . Varje kväll i 3 veckor ( förhoppningsvis ) till jag åker till Norge, Haha Christian hoppas du inte bangar ; ). Ikväll blir det tidigt iaf. ska ut och gå imorgon förmiddag dock inte med Jannice hon skulle ut och spåra, men måste få lite självdiceplin att ut och gå själv, tar med mig mp3:an.
Annars idag har jag inte gjot sådär mycket sen sist jag skrev. gick ut och gick med Sanna, sen mötte jag upp Malin, så gick vi vårat missionkyrke sväng, gick förbi Anna och tog en kaffe,Efter det hem och bytte om och mötte upp Jannice..
Nu blir det att sitta här med grabbarna Lennie går strax till jobbet men Johnny och Lagge blir kvar,. kanske ska kolla vad Linus gör : ) Alltid trevligt i hans sällskap!!:


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0