Lite att läsa om!

Nu sitter jag hemma hos Jannice och Andreas är barnvakt åt lille Leo, Men han sover ju nu så det ger mig lite tid att sitta vid datorn, Det är ju en skit dag idag, hade velat att det skulle vara sol och fint så man kunde ut och sedan sätta sig ngn stans. men gå kan jag ju göra iaf, se och Elina är på , på att följa med,  slippa gå själv, annars kanske jag kan gå förbi Tiina en sväng, det var ju inte igår man träffade henne,  Hoppas det inte händer ngt idag , nojja för Fredag den 13:e..
Bara för de kommer det säkert göra de, ska hålla mig lugn och sansad idag : )
L
edig från jobbet idag skönt, men ändå synd, dom hade inget mera jobb nu den här veckan. men snart är det full gång igen ( hoppas )
I onsdags var det trevligt mycket trevligt, kom hem från jobbet dygn trött, Men det första jag gjorde var att ställa mig och baka bullar : p Dom blev faktiskt väldigt goda, : ) Sen ringde Sandra och frågade om jag skulle med ner till Ettan och äta planka, så jag sminkade mig lite snabbt och  gick över till henne där Josefine också var, Sen blev vi sittandes på Ettan ett tag så kom Monika och Pernila, hade faktiskt kul .. Vi spelade lite Guitar Hero, Sen var det dax att gå hem, eftersom jag skulle upp halv 6 och jobba!!
Igår var dagen jobbigt, finns vissa människor som bara kan slänga sig någonstans. det ända dom gör är att göra andra preconer ledsna , trycka ner och aldrig vara trevliga!!, Ni vet nog vilka ni är, Hoppas bara ni läser det här,

M
en den slutade bra iaf : ) Kanske var för att Fredagen hade börjat.
Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0