Men humöret har hållts uppe med tankarna kring .

Jag är jätte glad just nu!; men också dygn dygn trött, Lika bra de så man somnar tidigt, eftersom jag ska upp senast 6 imorgon bitti, Börjar jobba imorgon,FATTA JAG HAR FÅTT JOBB :  ) Blir upphämtad 06:25. Har man inte världens bästa syster som fixar jobb åt än! Så släng er i vägen ni som sagt det ni sagt, för nu har jag jobb! iaf i sommar. -haha- bättre än inget alls! Sitter hemma hos elkslingen just nu, men ska strax bege mig hemåt, Inte bara jag som är trött, Anna verkar dygn trött hon med, ligger nästan här brevid på madrassen och sover!, Annars idag har det var en piss dag, jag blir så jävla irriterad när det blåser som fan!: Det är ju så onödigt, Men humöret har hållts uppe med tankarna kring något som jag tycker om!. Som jag inte tänker berätta här, Men det är ju onsdag imorgon ; )

Bye!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0