Midsommar

Sådär, vaken och snart i ordning.. Men är så arg på mig själv skulle ut och gå med Jannice vid 7 imorse, men jag har inte vaknat av varken alarmet eller när hon ringt runt 10 ggr.!! FY FAN.
S
itter här med världens huvudverk, känns som om jag vill gå och spy.. Ikväll då? Tror det blir nyktert för mig. ingen sor lust a dricka. jag kan sitta med och grilla o vara trevlig.! Inte så vikigt för mig att dricka! Inte när jag gjort det X antal helger nu!Se om man får höra ngt från dig idag då? om du har tid vill säga, du skulle ju ha massa saker a göra på jobbet.

Nej nu ska jag springa hem ( springa var väl att ta i ) men hem och göra mig i ordning ska iväg till Polustus med Sandra Linn och Jonas vid 1! IOch Sandra sa at man måse vara snygg!: Jag hoppas bara jag inte träffar min pappa där uppe . Har ingen ork till att tjatfsa. inte med honom, inte med ngn alls .Älskar dig min pappa. ..eller ngn annan som jag gärna INTE vill tträffa!!

TREVLIG midsommar alla mina vänner.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0