The Notebook

Sov hos lennie i natt med :-p ( Linus också ) har blivi många nätter nu!. men det är ju trevligare här en hemma.!Plus att jag kan ligga här vid datorn och prata med  my peopleIgår var det trevligt tycker jag. kanske inte värsta rå festen men mysigt att sitta hemma hos Linn och gilla och äta jordgubbar : ). Blev hem tidigt men det gjorde ingen. När jag loggade in på msn så var Kristoffer online. Och han tipsade mig om en jätte bra film. . Ska jag vara ärlig så trodde jag det var värsta skit filmen. men visade sig vara en utav de bästa filmer jag sett . jag grät som en liten unge alltså The Notebook.. Kolla på den . Det måste ni göra : )  Skapligt sexig var han också vill jag lova : )

idag praade Lennie och jag om  att laga god mat och göra ng kul. :)  visserligen inne eftersom det regnar ute!



miss you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0