Första telefonsamtalet

Förstår inte riktigt vad jag egentligen gör uppe nu!, Efter jag pratat med Christian förut ( för första gången ) så satte jag mig vid datorn och har suttit här sedan dess. Måste säga att det var riktigt trevligt att prata med C, Vi känner inte varandra men har ändå hur mycket som helst att prata om, hans batteri dog på telefonen, men var nog lika bra, annars hade vi säkert pratat fortfarande, Han behövde sova. Nu efter att ha pratat med honom i timme, Så känns det som en självklarhet att åka till Norgemåste verkligen tilläga att det var en mycket mycket trevlig person, Försöker sitta och komma på vad stället heter, men det är helt bortblåst,
>Det jag gjort idag är ändå ganska mycket. trodde jag skulle ligga och sova till 2-3 men gick upp runt 10:30, Det är tidigt om man kollar på att klockan var faktiskt 07:15 när jag stängde av filmen.. 
Pratade jag lite med folket på msn, Så kom Linus upp och vi pratade lite, Sen följde jag med Sanna till babylon och käkade lite, sen gick vi en liten sväng, sedan upp till henne där vi satt ett tag och pratade skit och kollade på tv. Sen så gick jag hem och tog det lungt i 1h.´När klockan närmade sig 20:00 så satte jag på mig springkläderna och gick över till Anna. Kollade på sista avsnittet utav Gossip Girl. Kommer sakna den serien.. Efter det så mötte jag upp Jannice så gick vi vårat skogs varv, Sköööönt att verkligen ha tagit tag i detta nu! Nu känns det mera på allvar när man har en vän som också jätte gärna vill ut och röra på sig.
Efter det att vi vart ute och gått så gick jag över till Linn ,Som bjöd på varma halom och vaniljglass : ) Sandra var också där, och satt och kollade på 5.an när jag kom, Det var ett program om onani för kvinnor, Kvinnor som aldrig har haft en orgasm osv,  Och inte vet vart allt sitter på sig själv. Efter de så var dom söta och kopplade över till Moulin Rouge. Fick iaf se filmens avslut : ) loover that movie!

N
ej nu blir det sova!: känner av ryggen och hur kroppen skriker efter sömn.

You know you love me, xOxO Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0