för 600:-


H
aha, Ojj jag hade glöm bort bloggen där ett tag!! Illa. satt här och webba omkring och hade kolla alla sidor i vanlig ordning. Tänkte precis sätta på en film  och kom på att jag inte skrovot i bloggen på ngr dagar!: De börjar dra ihop sig nu . Inte långt kvar tills jag åker.! sjukt nog kommer jag sakna denna atmosvär här i Finspång.
Idag har denna dag vart helt okej. mycket trevlig. Gick först förbi Tiina, så vi gick till Apoteket, sen så gjorde vi sällskap en bit, hon skulle till OKQ8, och jag skulle träffa Sandra som slutade jobbet 15:30- Umgåts med Sandra idag också då.. Vi tog först en fika på P2. efter de så gick vi runt lite, prövade kläder på Nugget. sen så satte vi oss med Rebecca och PatriciaEttan och tog en varsin Black and white : ).

Skapligt irriterad blev jag förut, När jag köpte mina P-piller som gick på 600:- Är vanligtvis van att det kosar 100:-
Det är väl de man får leva med nu när man är 20 : p.

nej nu ska jag sätta på en film. sen sova! Men Linus kommer upp först en stund och lånar Lennies balkong _____

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0