Exotisk planka

Ja vad blev det idag då med Christian 1h 45m 29s. Alltid lika trevligt, blir betydligt billigare för honom när vi bor under samma tak! : ) Tycker nästan lite synd om honom, kommer prata sönder honom, ja ni mina vänner ni ve ju hur mycke jag pratar, hur klantig jag kan vara. :-p. Vi har redan våra egna internskämt,/- Ja jag är ju bara 14 ; )
K
änns redan som om vi redan känner varandra. och att vi gjort det hur länge som hels, återigen UNDERBAR människa.

Annars idag då!
Jag gick till Jonna förut, när jag lyckades slita mig ifrån datorn, som jag suttit vid hela dagen,!!
(Måste ju bara tilläga att mitt huvud har bultat hela dagen.) 
Så menar jag istort sett hela dagen. Ett uppehåll blev de när jag gick över till Sandra en snabbis. Sen också när mamma kom och lämnade exotiska plankan som hon fick med sig från jobbet, underbara frukter. Men annars så har jag pratat med Christian. störde honom i sitt arbete, sorry my bad !!
Jonna
och Ella kom och mötte mig förut, så vi satte oss på balkongen och pratade lie skit om varandra ; ) Sen gick Ella hem när pojkvännen kom från jobbet . Jag satt kvar sen ringde min elskling och frågade om hon skulle plocka upp mig, Så när vi kom hem till henne gick vi och lämnade godis jag köpt åt Lennie, Se vad snäll jag kan vara : ) efter de gick vi vårat varv, I need you babe, how will i survive whitout you.
Men du är jätte välkommen att hälsa på! jag överger dig inte. Plus att jag vet att vi har prata om våra brejkar, men en så lång ?

Efter Anna hamnade jag hos Lennie igen, Skulle precis till at skriva min blogg så ringde Christian Printz på den vita häsen som kommer galoperande i all fart ; ) Nu ska jag lägga mig och sova änkte jag kanske "sätter på" Lejonkungen.

Sov got
You know you love me!
xOxO Gossip Girl










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0