Hem till Sverige

Kom nyss in, har vart hos Elina, spelade lite kort på hennes ballkong. Det är verkligen en person jag kommer att sakna ihjäl mig på, våra långa samtal om allt,. hon har verkligen hjälpt mig, När jag tänker tillbaka kommer jag ihåg hur mycket jag hatade att hon flyttade ifrån oss upp till Stockholm. Nu är det jag som flyttar, Men jag ska verkligen hålla att komma o hälsa på så ofta jag bara kan. Nu får ingen ta illa upp att jag skrev just om Elina. jag kommer sakna alla , alla ni som står mig så nära hjärtat. Ni kan också fårstå att jag om någon behöver verkligen det här. Lite tragiskt är det ju att jag inte hinner träffa Tiina, hon kommer hem till Sverige 7 / 7. men du är en av om jag vill träffa så fort jag kommer hem, tycker att vi har kommit varandra så nära nu på sista tiden, vilket jag är väldigt glad över.

N
ej nu ska jag hem och sova!! upp tidigt och har enormt mycket att göra.Tack Elina för att du ville följa med mig imorgon, messar dig så fort jag vaknat!! ´Belv ett uppehåll där, hade precis börjat skriva i bloggen när C ringde.
Christian och jag la nyss på! fast idag pratae vi "bara" i 1H och 2 M.

Grattis > > > > > > >Robert till körkort ! ! ! !


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0