¨Måste bästa vänner alltid förstå sig på varandra?

Njuter för fullo just nu : ). Sitter/ligger ute på ballkogen just nu!: och solar benen!! hehe. Ska ringa Monika sen och kolla upp hur hon jobbar. blir fömodligen stan sen drar vi till dalarna i helgen! Skulle hälsa på Allanbrallan, Monika och jag har våra intärnskämt. Har kollat för mycket på masjävlar : p. ( Vad ska hända för någon skit idag då!! )
Fan fick reda på igår när jag var ute och gick med Sandra att jag hade rammlat från scenen på ettan, och slagit i huvudet, sen EN gång till men då hamnade jag på rumpan!: Shiiit minns verkligen inte de! Sen så sa Anna att Emelie mf sagt att jag slagit till Anna två gånger i ansiktet,. Har ett vakt minne utav de! Förlåt Anna, dåligt samvete över de!: hehe Sen när Anna stod och hånglade med Fredrik så skulle jag sparka till henne på rumpan lite lätt men träffade Fredriks öl, och den flög iväg rakt på Josefine, Förlåt sötnos.!!
Är skapligt irriterad på en viss person. som lovat massa saker denna vecka, och sagt att vi ska ha så kul m.m Men precis gott folk det går ju att säga och göra utlovanden hit och dit, men man behöver ju inte hålla dom.Aja inget att göra åt, man kan inte tvinga en person. ibland passar man bara till vissa saker, bara att inse,eller förstå.. Men kan inte förstå att när jag kanske har lovat henne något kanske att ringa eller ngt liknande och inte gör de, blir det värsta livet. Kanske över driver ngt från min sida. men förlåt kanske bara är ivägen just nu för dig och dina vänner som jag vet att du inte alltid pratar så bra om!!

Måste bästa vänner alltid förstå sig på varandra? Måste en bästa vän alltid finnas där för den andra?, Måste man alltis lita på sin bästa vän? Måste man alltid berätta allt för sin bästa vän? måste man alltid vara bästa vänner i vått och tort?



Fan det blir pollen över hela datorn här ute på ballkongen"  Först var den mörkgrå nu är den gul!


Bye!!




Do you know?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0