första midsommaren på 5år

Plötsligt är mitt liv inte totalt kras.


Har fått dille nu på Moulin Rouge låtarna, OCH inte för att den gick på tvn igår. Började i Måndags, tror för att de var Lagge som hade låten You'r song på datorn. Oinresant  Men är de inte sjuk när man kollar en film man inte sett på evigheter, så går den på tvn ngn dag efter.?

Pratade både med Linn och Sandra förut. vi skulle till systemet idag så det är klart tills helgen, men jag ska inte handla mitt idag, Jag är inte äns sugen på midsommar om jag ska vara riktigt ärlig, Kanske är för att allt är inte riktig besämnt. Första midsommaren 5 år som jag är utan förhållande. Det  känns också lite wierd!
men ska iaf hem och göra mig iordning nu och träffa S och L.

Annars idag ska jag kanske med Anna till Norrköping, hon var inte riktig säker på om hon skulle in. men ikväll blir det ju ut och gå med Jannice, blir bara 5km idag också. för hon kommer hem från Norrköping run 8, Så är det ju saker med Leo som ska fixas. Det är ju inget mera Greys Anatomy eller Gossip Girl så nu är jag ju helt ledig på kvällarna.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0