Bekännelser

Sitter hemma hos Jonna nu, är trött och seg efter igår, och min stortå bara bultar, och pulserar ut blod, men just nu är det uppehåll : p. Jonna tjatar på mig att jag ska tvätta av den men det gör sååå ont, blev igår när jag skulle springa och möta Simon och Robin.. Mitt cp knä vek sig och jag körde tån rakt i backen. Så nu kan jag inte gå med skor på mig så får gå barfota hem.!


Annars igår var det jätte trevligt. eller jaa hela helgen har vart jätte bra!. Fredags så grillade vi hemma hos Linn's mamma och drack lite sedan begav oss ut, mycket trevligt synd bara att Linn och Sofia drog så tidigt, men dom var lite små unyktra sådär! Sandra och jag blev kvar men hade lika trevligt för de vi dansade tills klockan var 2 och det var dax att gå hem!
Bakis som bara den igår, Men det gick över med lite pizza och coca cola,! Linn jag och Sandra drog till babylon, Efter de drog vi och badade i mäsen, Dock var det vara jag och Sandra som badade JAG var i först!!! Sen hem och göra sig i ordning så gick jag över till Sandra, och väntade på att fotbollen skulle sluta, så vi kunde gå över  till Linn, så vi drack liregrann och kollade på film och lyssnade på musik, Sen kom Adde Larsson och körde ner oss till centrum, där jag skildes från Sandra och Linn, och var med Jenny, Jonna Monika Pernilla Sofia och massa olika människor, mycket trevligt men kunde ha slutat bättre än vad det gjorde!!!



Bekännelser:

I övrigt är jag fortfarande sur på min omogna pappa ( och ja jag vet att du kommer läsa det här ) Keep going. Kommer nog aldrig bli riktigt bra där emellan igen, Eller vi kanaske ska vänta i 1-2 år som sist.

Gjorde bort mig som fan igår också, ber så hemskt mycket om ursäkt. Men jag förstår bara inte vad felet är, Finspång är litet alla här har en stor jävla glappkäft!. Men ska aldrig tjata igen.

Monika och Pernilla ringde till en person i min telefonbok på mobiltelefonen och dumma sig som fan,


Nu ska jonna få fixa min tå : ) , Så ska jag dricka upp mitt tee, och vara social, går ju inte när man sitter vid datorn!


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0