Måndag barnvakt och fika med systrarna

Sitter hemma hos syster Jannice, Vi kom nyss hem från Elina, har vart där och fikat, skulle egentligen vart barnvakt åt Nellie idag så jag gick upp jätte tidigt ,Var verkligen jätte trött, eftersom Elina skulle ha jobbat och Robert skulle på körlektion,. Men Elina jobbade aldrig så det blev att vi satt på ballkongen och drack kaffe och pratade lite skit och spelade kort, tråkigt för mig så förlorade jag hela tiden : ). Men efter ngr minuter piggnade jag till och var lika sprallig som vanligt.
Just nu sitter jag och pratar med Anna och Malin på msn,. Sitter också och  väntar på att Sandra ska höra av sig. Vi pratade ju om igår att kanske hitta på ngt efter jobbet. Hon skulle vara klar i Lotorp runt 4 och Linn slutade jobbet någon gång vid 4 : ) Men vi kan ju inte åka och bada direkt, skit väder nu på eftermidagen. Kanske kan gå ut och gå eller så eller bara sitta i Linns sköna soffa och prata skit och forstätta skratta som vi gjort nu i några dagar! Annars ska jag ut och gå med Malin, var ett tag sedan man träffade henne nu!. Ut och bara prata av sig! Även fast allt som hänt nu den senaste tiden är jag ovanligt glad : ). Känns som livet äntligen kan börja! Bara att åka till Norge, Om jag nu kommer förstå vad dom säger där!! : ) Men jag brukar ju inte ha svårt för dialekt ; ) Tack Christian ännu en gång .. Ska bli underbart att komma bort från Finspång ett tag, men mina vänner gud vad ska jag göra utan er, men jag försvinner ju inte tar bara en brejk från skiten här nere! Trodde faktiskt inte jag skulle våga kliva ur denna gryta som finns här, men  bara hoppas på att Lennie kan hänga på eller komma efter! Får inte heller glöma att ringa dig!!

Nu ska jag bjuda på familje bilder. bla så Christian kan se =)


 Nellie fylle 1 :)
 Jannice och Gibbe  (valp )
 Elina och jag. Lennie ego bild  ; )
 Storebror Tommy , ser trött ut : )
 Elina mupp, Hemma hos mig när jag fyllde 20
 Nellie pussar mot kameran, fyller 1 år :)
 Sötis Leo :)
 Leos dop : )
 Avslutar med en puss ; )




Jannice och jag ska fixa nya bilder snart, nästan alltid samma bilder :(

Ha en underbar dag!
xOxo Gossip Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0