yttligare ett plus i kanten

Har egentligen inget att skriva mer än att allt är bra med mig : ). och kanske ska påpeka att jag drar den 1.e Juli istället : )
underbart. skönt, slipper gå och vänt yttligare en vecka nu är det bara 9 dagar. 8 om man inte räknar med idag : )
Vadå Hej jag är desperat att komma här ifrån. Så är det ju yttligare ett plus i kanten * * * * * *

I feel pretty
Oh so pretty

  • Det jag gjort idag:
  • Storstädat mammas lägenhet , har iofs hallen kvar , men skulle ta det imorgon : )
  • Ute och gått med Elina , busade med Nellie, så fick min mottion ; )
  • Elina och jag gick förbi hemma hos Jannice, tog en kaffe : )
  • Vart ute och gått med Jonna : )
  • TAPPAT BORT MINA NYKLAR!!!!!!!! : -(,


F
ick just reda på att Lennie med tappat sina nyklar.. haha Inte roligt med komiskt
Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0