00:33

Idag har jag hunnit med massa skit =). wiehiiiie!! Blev lite uttråkad förut, är så trött på den vardagliga vardagen här i Finspång, så jag ringde Monika och hon tyckte att Anna och jag skulle komma in till Norrköping, så vi drog en inpuls grej och åkte och tanks sen bärde det in till Norrköping Vilket man borde göra allt oftare!. Skön musik i bilen och mycket tjejsnack uppe hon Monika och Ellie*, så var Jessica där när vi kom också, kan inte förstå vilken toffel man blev och struntade i de kompisar som verkligen stallt upp mest på en, Fick upp en ur den dåliga svakan man var i, För att man blir kär? Men som sagt man är väldigt bra på att vara efterklok. Men nu har vi verkligen sagt att vi ska ta tag i det här och börja träffas allt oftare, så det kommer det säkert bli om man får jobbet inne i Norrköping. HOPPAS . men får jag ett jobb här i finspång nu så tar man väl de. men ha ett skit jobb sålänge är ju bara bra. fan gör allt för lite pengar " det kan man ju försöka tolka med en nypa salt" Jaa! hur kul kan man ha åt att kolla i en skolkatalog!?? Hur jävla snygg har man själv blivit på kort!!: -lol- men gud vilka sköna kommentarer vi fick till.haha. I'll be a bitch becuse I can,


Sitter hemma hos Lennie nu och lyssnar på när han spelar sin skönt musik. och pratar med ngr sköna typer på msn, jag måste verkligen ta och skaffa mig en bärbar snart, Så stor datanörd som jag är behövs det verkligen,, Det Lennie och jag ska göra är att slänga på en film, Han tvingade iväg mig till Statoil nyss för att köpa lite chips och en fruktsoda, men som tur var ville sötis Sanna följa med,. Thanks hun!
Imorgon blir det att vara hundvakt igen, Ska ner till Centrum och ta ut pengar till Sanna, sen hämta hennes cykel på bergska, och där efter vet man aldrig vad som händer.! Någon som vet vad man kan göra en Tisdag ??! Imorgon kväll klockan 20:00 är det iaf Gossip Girl, - I like!!

 Men ni underbara människor, Ha en underbar Måndags natt!!:. Love you !!

xOxOxO

Bye!!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!
Hoppas du haft en bra måndag!

2008-03-11 @ 00:44:26
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0