Bilder på Tatueringar

Sitter här och just kollat på massvis tatueringar :) måste ju även lägga upp en jag redan har. sen så har jag ju beslutångest, vad det blir härnest. vet ju att mitt stjärtecken ska in bakom ena örat, Anna och jag ska ju göra de tillsammans. sen någonstans på kroppen ska mitt namn in.! Ego Lindy jag vet!. haha här kommer ngr jag fastna för.


Det här en ju en dröm tatuering, som jag bara vill skaffa mig. men med andra skuggningar och lite mera Lindy över det hela :) men det blir nog bra om jag låten Mange titta på den och göra mer mina egenskaper i tatueringen :)
image309

Alla som känner mig vet hur kär jag är stjärnor, tror det kan bli det här. det tar ingen tid alls att fixa och inga kostnader heller, bakom andra örat,Beslutångest där med hur många osv. men tre är helt okej =)
image310

Snyggt.. vissa tatueringar skulle jag väl inte vilja ha p min kropp. men tycker det är så jävla snyggt med tatueringar!
image311

Här kommer ju min absoluta favirit. hon är min Idol. efter Christina Aguilera förstås =P Hennes stjärnor vid vänsta ögat är så otroligt snyggt. VILL HAAAA!!

image312

Den här har jag ju i nacken :) ångrar lite . men går nog att få snyggt .
image313 image314

helt såld på tatueringar :)
image315

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0