blir inge jobba :(

Jobbet ringde nyss och frågade om jag kunde jobba imorgon. men helvete så kunde jag inte de,, Irriterad jag är. gick och pratade om det igår sist. att jag saknar det jobbet som fan.. och så just den här veckan, NÄR VERKLIGEN ALLA fyller år, till och med jag :D haha.. jag blir hela 20 år på Torsdag, så det blir mycket städning och mycket bak den här veckan. så ska man hinna köpa en dop pressent till på lördag. och en födelsedagspressent åt lillasyster tills på Fredag.Jannice får ta dop pressenten. Hon får skylla sig själv att hon ha dopet på sin egen födelsedag :P nevars!!:.. Sitter fortfarande och pratar med elsklingen på msn..Men nu är sötis Nellie vaken.. och sitter här i mitt knä!

image261

bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0