Den var död!!!

Så nu ska jag berätta en rolig/tråkig sak,! Hehe. Jonna och Martin kom ju hem till oss igår kväll, så skulle Jonna vara gullig vilket hon alltid är, och hantera våra råttor, och bada dom litegran, så hon började med min råtta, allt gick jätte bra till en början,då råttan fick lite smått panik och sprattlade som fan. Sen när on var klar och skulle torka råttan så märkte hon att den inte rörde på sig, den bara låg där i hennes hand , stenhårt och rund som en boll, Den var död!!! eller ja vi trodde de, den hamnade väl i koma i 1 minut, sen när Jonna upptäckte att den andades så började hon gnugga råttan. och den öppnade ögonen och flög upp!: jag blev lite ledsen där ett tag men kunde inte sluta skratta.!! haha. Jonna ska aldrig mera få hålla i min råttaa!! haha..

Nu ska vi hem till mig och köra en Makeover på jason. ha en trevlig Påskafton ..


♥ xOxo Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0