Find out what it means to me

So sweet, so beautiful
Everyday like, queen on her throne
No, nobody knows how she feel



He moves, he moves like a breeze
I swear I can't get him out of my dreams
To have him shining right here by my side (shining like a star)
I'd sacrifice all them tears in my eyes
ohohohh

Sitter hemma hos syster yster har vart ute och gått i all evighet. skönt. Så träffade vi mamma så Eros och Arrak fick busa litegrann, och sedan gick vi till netto och köpte lite fika bröd.,
I övrigt har helgen vart helt underbar = $-. Utgång i Fredags med Jenny, Jocke Veronica och Emma. Jätte trevligt.- träffade även Josefine och Sandra. Mina party tjejor, Den ända som saknades under hela kvällen var Min Anna..
Men fick ju träfa min elskling igår, satt och spelade poker tills klockan 9  efter det  så följde jag henne hem, i stort sett helavägen. Lyckat väder att var ute och gå i. var as blöt när jag kom hem, Men det var det värt, skulle offra ganska mycket.. I love you  i love you i love you!:

Elina, jag säger bara:

Ooo, your kisses (oo)
Sweeter than honey (oo)
And guess what? (oo) 
So is my money (oo)
All I want you to do (oo) for me
Is give it to me when you get home (re, re, re ,re)
Yeah baby (re, re, re ,re)
Whip it to me (respect, just a little bit)
When you get home, now (just a little bit)

R-E-S-P-E-C-T
Find out what it means to me
R-E-S-P-E-C-T
T
ake care, TCB

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0