Heldag med Tiina!

Heldag med Tiina :) Kom nyss in fråg att vart ute och rökt och kastat  Pizza kartongerna, Träffade Linda där nere så vi stod och pratade ett tag. trevlig människa faktiskt. Haha, Ronny är helt såld på spelet Wii, sorry people stavade fel förut. men det får ni leva med. Är väldigt glad över alla som läser, även de dagar jag inte skriver har jag mina trogna läsare. love you all!, Nej nu ska tiina gå model för mig och jag ska försöka hålla mig borta från datorn =P . Och föresten vad arg jag är att http://Bilddagboken.se har ändrat sin webdesign. men det får man väl också lära sig att leva med.!

Just remember Greys Anatomy 21:00 kanal 5!

Bye!!



Kommentarer
Postat av: MAJA

haha, okej. nej jag har hört ganska mkt gott om den. idag har jag inte gjort ngt spec, skolan bara sen hem och ta det lugnt, plus pluggat lite. du då?

2008-03-19 @ 18:50:26
URL: http://majajungklo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0