I hope life treats you kind

te är gott :) hehe.. vet egentligen inte vad jag ska skriva :-p ska snart hem tror jag, Jonna och jag har iaf hunnit med ngt parti i kort. ska be henne köra lite yatzy med mig innan jag far hem. jag blir lite smått nojjig när min telefon är död, känns som om ingen får tag i mig då, så måste hem och sätta på den, och så ska jag messa till min Monk. Ska in till henne antingen på Tisdagen eller Onsdagen. ska sova över eftersom jag ska på arbetsintervjun då. kan lika gärna passa på!: Skull eev sova hos Anna nästa vecka, men eftersom hon jobbar och att vi är lite smått osams så blir det väl inte så, Men känner jag oss rätt så blir vi väl sams lika snabbt igen. älskar ju min lilla elskling,

Anna just remember this,
I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.

 Bye!!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Glad påsk på dig med! :)

2008-03-20 @ 20:46:29
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0