Komma ner på jorden?

Jag är bara så jävla larvig! För att jag inte kan inse och komma ner på jorden,det är ju inte så stor grej, Men jag trodde att när man lovat en person något så håller man det ?,kanske, kanske inte! Det är inte själva grejen att jag inet vågar gå dit själv, utan att jag trodde vi skulle gå dit ihop,! Om du nu känner mig så visste du att när man lovat ngt så håller man det. annars blir jag sur, Och vad spelar det för roll om man är 2 personer som söker samma jobb kommer dit samtigt eller att man går dit själv?. Jag tror inte dom bryr sig,. Dom är äl bara glada över at det är så många som möjligt är intresserade utav deras "utgivande" utav jobb!. Och varför orkar du inte höra på när jag är sur, över en grej som du blir sur över. HALLÅ. behandla andra som du själv vill bli behandlad!, men ja just . jag är ju så jävla långsint och vill prata ut om saken än att bara kasta den bakom axeln och gå vidare. Sorry me! Men jag lovar jag ska komma ner på jorden när jag är redo, Ja Anna jag vet att jag säkert kommer att använda den kommenataren många gånger.! men tyckte det lät så roligt!

Kanske jag överdriver,. men det är mitt sätt att komma ner på jorden.!

Silly me, silly me! Vad trodde jag egentligen!

Best freind forever, my ass!
Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0