Konversationen mellan elsk och hennes far!

Sitter hemma hos elsklingen, måste bara lägga in en rolig konversation , när jag pratade med elsklingen i telefonen,

A- Men pappa jag måste upp till viberga innen stallet och köpa hårfärg, och färga håret vill göra det innan england.
B- Ja men du får väl göra det senare!
A- Men jag hinner inte, Lindy ska göra det  på mig.
B- Du får väl be mamma göra det på dig.!
A- Be mamma???
B- Ja!
A- Det är fan som att be henne sätta sig på en motorcykel och be henne köra den!

Hahaha,, Fy fan vad jag skrattade i telefonen.! du är så söt min elskling. men jag lovar det är bara jag som är bäst i världen på att färga hår ;)

Nu strax blir det att åka upp till stallet, och hjälpa elsk, sen ska vi hem och förga håret på oss, sen hem till Lennie och förga hans hår  / Han var också med på viberga. haha han är så söt, han visste inte vad det var för skilnad på färgning och toning =P

Kommentarer
Postat av: Marina

lindy blivande frisör? kanske vore nått ?:D

2008-03-16 @ 15:49:50
Postat av: Fia

Hahah

2008-03-16 @ 16:22:51
URL: http://justfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0