leva livet som en tärning

Att sitta och fundera. Det gör att man funderar på allt i ens liv, tankarna spridda, tankar om att tex: kan jag få det bättre i mitt liv, fan jag är 20 år, betyder åldern att nu är det dax,Att alltid höra en röst som säger åt en att ta tag i det här, du är 20 år nu, du ska ha ett fast jobb snart är det dax att skaffa barn, men om man inte vill ha några barn,. om man känner sig nöjd med livet som det är, jag vill ha säkerhet. veta att det ska gå framåt, men också vill jag ta en dag i taget, vill ha mitt liv som en tärning .Att vissa slag blir mycket sämmre än det andra. Motgång är ngt vi alla stöter på, men varför varje dag ?. Vart har den glada Lindy tagit vägen?. Kanske bara är idag jag känner såhär,.jag vill leva livet och känna att även om jag kanske är 20 så vill jag kunna flumma som en 14 åring. Strunta i vad andra tänker och tycker, allt blir lättare och roligare,

Magnus Uggla:/ Kan det vara kärlek.

Du o jag, vi ville dela livet
Fanns ingen oro eller tvekan, vad kunde gå snett
Men idag, tar vi varann förgivet
O har förlorat att det där som var så rätt

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå
Kan det va kärlek å
Kan det va så
Att jag nog älskar dig ändå

Vi har, tappat bort varandra
Som att otrohet och svek inte spelar nån roll
Står kvar, fast går i smyg till andra
Kanske bäst vi ger oss av åt varsit håll

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå
Kan det va kärlek å
Kan det va så
Att jag nog älskar dig ändå

Tid att bryta upp, dags att ta ett kliv
Packa väskan, ge sig av mot ett eget liv

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå
Kan det va kärlek å
Kan det va så
Att jag nog älskar dig ändå

Kan det va kärlek å
Kan det va så
Att jag nog älskar dig ändå

Kan det va kärlek å
Kan det va så
Att jag nog älskar dig ändå

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så jättemycket! :D

Och jag som trodde 20 var en rolig ålder? :O uuusch.

2008-03-09 @ 17:08:30
URL: http://aidilutt.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, systemet, joo.. det kanske är en rolig ålder trots allt ;)

2008-03-09 @ 17:22:17
URL: http://aidilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0