Måndag eftermidag..

Jag tror det är viktigt att själv kunna fatta ett beslut när man står i en korsning där det finns två vägar att välja, och när man öppnar en ny dör stängs alltid 1 eller flera andra dörrar. Vissa dörrar kan man inte bara stänga igen och välja en annan. Tänk att vara rik och ha allt, den perfekta bilen, huset jobbet allt, just det man saknar just nu. men blir man någonsin nöjd? Det är en fråga som bara en själv kan svara på.. !.Tänk värda ord


Just nu sitter jag hemma hos syster. Var förbi mamma förut och gick ut med Arrak, Elina hade med sig Eros så dom fick leka lite, Så efter jag lämnat Arrak hemma så gick jag förbi Sanna och pratade lite skit med henne, sen hem till Elina och kolla på våra bästa år, Träffade elsklingen och Malin på vägen hem till mamma i förmiddags, så vi pratade lite skit,. ska följa med henne sen till Orga och hämta häst mat. sen blir det väl upp till stallet och lämna maten. så blev det ev en fika på P2. :) om anna har lust. Min lilla fyllekajja,! Hörreduu anna, kanske ska ta och börja kalla dig det istället för elsklingen ;), Hehe. förlåt skämtade till det lite bara.! Nu ska jag ut och pussa lite på Nellie, Fick en förut. sötisen



Annars igår när jag kom hem från Jonna blev det tv, L..A ink började igår.! I really love Kat., Är nästan så att jag skulle villja åka till L.A och tatuera mig bara för det!.Har faktiskt ärligt talat funderat på att tatuera in Los Angeles, just bara för betydelsen och för att det Kat har de.. men vart på kroppen har jag inte listat ut än. Senare kom Anna förbi och hämtade kläderna, så följde hon ut med jason, och sen så åkte hon så satt jag och segade i soffan , sen gick jag in och la mig i sängen och kollade på min favvo film The holiday, Med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black. Love that movie,,! :)¨

Cameron Diaz spelar reklambyråkvinnan Amanda som bor i Kalifornien. Kate Winslet spelar journalisten Iris som bor i mitten av ingenstans på den engelska landsbygden. Båda har kärleksbekymmer. Varför inte byta lya? Ja, varför inte. Omväxling förnöjer heter det ju. Trist då att konstatera att filmen i sig inte bjuder på mycket som förnöjer.
Dessutom kan man verkligen njuta av att titta på Jude Law.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0