Om fredagen 7/3-2008

Ujj uj, Vart börjar man på en sådan besvikelse till kväll, Dagen började med att åka in till Norrköping med elsklingen, vi fick låna mammas bil, Allt var redan då stressigt eftersom att jag skulle vara hemma hos pappa senast 15:30 för lillasyster fyllde år.Grattis i efterskott sötis Jennie! och där emellan skulle jag hem och byta kläder också. Men till slut kom jag ditt och allt var jätte trevligt,. redan då började med att jag fick massa sms där det stod. när åker du är du klar snart!??Men sen när kalaset var över så körde pappa mig till bolaget, där jag mötte upp Sofia och Anna. Vi gick hem till mig efter att ha gjort  våra ärenden nere på centrum. sedan hem till en sur människa som sa att vi spelade för högt helatiden, Klockan 20:00 tog vi bussen in till Norrköping och var redan på värsta fest humöret. Sofia var dock lite trött.. Klockan 21:00 träffade vi Elin och Christian, och då var festen i full gång. synd bara att den slutade 23:20 Anna var jätte full, Så det var bara att gå med henne ner till resecentrum och ta bussen klockan 01:05. Så slutade min 20 års festkväll. i timme varade den, Så finns det vissa saker jag inte vill skriva ut får då blir det ett jävla liv. Men ni som vet, kan spriten göra vem som helst otrevlig och dum.!
Det kanske är jag som är förjävla larvig och inte vill släppa den här saken. men Eftersom ingen svarar när jag hör av mig så antar jag att dom är sura, Och vad ska jag göra be om ursäkt för att jag tog hand om en vän? och åkte hem och inte följde med in på Otten ?!. Nej jag tycker det är ngn som ska be om ursäkt till mig. Bara så ni vet var jag bara tvungen att få det ur mitt huvud och ner i skrift.


Nu sitter jag hemma hos Jonna den underbara. Ska hjälpa henne med att färga håret strax, men ville lägga in lite bilder först så jag har dem :)


Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0