Packa väskan och ge sig av,

  • Packa väskan och ge sig av, Är det egentligen fegt att bara ta sitt pick och pack och dra ?. Om man inte orkar mera just då?, Jag tror att det skulle vara bra för vissa människor att bara dra, kanske komma tillbaka om ett halvår, ibland funderar jag bara på att dra, tex ta en sista minuten resa till ett varmt länd i två veckor, bara säga till de närmsta anhöriga att jag drar i 14 dagar, vi ses då.!

    Finns det ngt bra man kan skriva om ? ngn diskution eller så? . jag är på skrivhumör,, samtidigt som jag börjar släppa en del saker,

    Vill ni veta en sak, Nu när Jonna och jag kom upp fråg tvättstugan var det två killar som busvissla på oss,. ;) 

      
Bulgarien sommaren 2007 08 28 I will always remember, klockan var 05:00 på morgonen,
image275

Bye!!





Kommentarer
Postat av: MAJA

åååh, gud vad jag saknar sommaren när jag ser den bilden

2008-03-09 @ 18:51:19
URL: http://majajungklo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0