Ringde du senast?


Vem ringde du senast?
Elina

Vem ringde dig senast?
Jonna

Vad står det i ditt 4:e mottgana sms?
Har läst din blogg eller vad de nu heter..Rätt kul faktiskt så nu har du en till läsare, haha Puss!

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Uj ja, haha knull knull, fan du skulle varit här fan, älskar dig!

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Hej min vän, allt bra? varför jobbar du ingenting längre? Tråkigt där utan dig ju, Fått nytt jobb kanske? :-p

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
haha min lilla party prinsessa ;-), fan ska vi ta en riktigt jävla rolig tjej-kväll och sedan ut och festa gärnet snart? psuspuss!

Har du några utkast?
3.

Vad är ditt rekord i snake?
hehe. det har jag inte på telefonen, men jag var en jävel på det förut.

Vad har du för kontaker som börjar på J ?
Jonna, Janette Jimmy , Johannes, Jonathan, Johanna, Jennie, Joel, Josefine S, Josepinhe N Josefine J, Jannice  Jenny Österberg, Jessica (norrköping) Johan, johan JB, Jonnas Mamma ;) Johan N.

M?
  Mamma ,MalinS , MalinW, Mange,Maria, Maria A, Marina, Marina hem. Marielle, Marlene, Martin ( jonnas pojkvän)
Mats, Mattias, Monika M, MonikaP,. Matilda. Mitt :-p

Har du privat nummer nu?
Nej!
                               

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0