tee med jonna SkärTorsdagen 20-3

Sitter hemma hos Jonna nu. Kom precis in från att vart ute och gått, brr  vad det är kallt uite . mina fingrar är som is .Men snart ska vi dricka tee då hoppas man ju på att fingrarna ska vakna till liv :-) så jag kan skriva lite fortare än vad jag gör nu!. Och Anna om du inte förstår varför jag är irriterad så vet jag inte hur jag ska kunna förklara det bättre för dig!. iOch vadå att jag kan vara med mina älsklingar själv?!?!. det vet vi båda två hur kontisgt det låter, orkar inte tjafsa mera med dig, kanske bäst vi tar en liten break ifrån varandra ett tag. kanske vi behöver så vi inte blir lika osams som vi var för ngr år sen. vill inte förlora dig som vän. hoppas du förstår de.!

Föresten, någon som haft några påsk kärringar hos sig idag? Inte jag iaf. fast jag har ju inte vart hemma så mycket idag!

social time nu!

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 19:51:25
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0