this is

Nej men titta, jag hamnade vid en dator idag med , haha. sitter och lyssnar på Vincent /- Miss blue. love!. Ja det var ju inte världens bästa väder att vakna upp till, Madde och Jonas kom och ringde på klockan i morse, flög upp ur sängen, sen när jag kollade ut genom fönstret blev jag sur, värsta snöstormen, Sitter hemma hos Jonna nu iaf, Hon städar och jag sitter här, Nu kanske det går undan just nu började hennes favorit låt spelas, Nik Kershaw/- I wont let the sun go down on me, Så vad händer idag. jag vet att jag iaf ska höra av mig till Tiina senare, vi pratade om att kanske ses.! tack Sanna för ditt gulliga sms igår !. Jag vill supa! helst av allt i Norrköping med Monika och Elli, Jessica och Josephine ! Skriver mera senare!

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0