världens gulligaste vän

Men ojj, Hamnade här idag med, Vi ska strax gå hem till mig, Jonna ska göra en makeover på Jason.. behövde komma ut och röra på mig, tänkte sprínga och möta Jonna, men så ringde mitt söta blåbär Monika, så vi pratade lite b.la. om igår. hehe. säger bara OJJ OJJ, Men Jessica och jag var ju enade om en grej iaf .Ska in till Monika på Tisdag och sova över till Onsdagen och så ska hon följa med på arbetsintevjun, Monika frågade mig vad jag ska säga, men HAR ingen aning. Och är inte Jonna världens gulluigaste vän, När jag kom in här så satte jag mig vid Martins dator, så låt det en jätte gullig hemmagjord strut med massa godis i som det stod Glad Påsk på, och gissa den var till MIIIIG =) love you hun, Annars idag ska jag inte göra mycket, vara hundvakt åt Arrak, Yippie! -not-

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0