vill bo i Norrköping

hehe. blir snart att dra hem!. hehe. Martin ringde nyss till Jonna och sa att dom ska hem till martins pappa, han fyller år idag. Jaa jag säger så de. ALLA fyller fan år i Mars,, haha... Jahopp ska man göra hemma då? inget bra på tv förens20:30 En annan del av köping.. Älskar tobbe.. Lust att ut och gå, men vem känner sig manad till det då? inget roligt att gå själv heller, och min mp3 är borta!! kanske går förbi mamma och tar hennes Ipod.! Jag vill bo i Norrköping,, då kan man gå till Monika och Elli när man vill!!:
Aajust!.. Har ju inte berättat att jag var ju hemma hos dom i Fredags,,Elli var dock inte hemma men fy fan vad jag saknar dom. Den tiden tillsammans med dom var guld värd  , Men vi hann planera in att vi ska kröcka ihop Valborg iaf. Det kommer att gå villt till!!

Ha en trevlig Söndag!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0